er det mulig !!!!! fetteupdate, rager hele css hvis ikke den driten forsvinner
jeg stemmer for at werewolf lager en egen update til oss i nosf :P hihi gogo wolfiboj ;O
_________________ have no fear cowdude is here
24 Jun 2010 17:40
Werewolf
Joined: 30 Jan 2008 01:38 Posts: 309 Location: Nes i Akershus
Re: CS:S Update
Da har jeg testet. Synes det var en grei oppdatering jeg, men den bærer veldig preg av at den er en skikkelig mandags-jobb. Valve skulle nok brukt noen uker til på å finpusse den. Det virker nesten som vi er tilbake der de var for 7-8 år siden, år det kom nye HL-oppdateringer og ingen fikk spille på serverne før de hadde oppdatert. Hvorfor Valve ikke kan dytte ut en automatisk oppdatering av serverne er for meg ganske utrolig. Personlig synes jeg Valve burde gi oss en skikkelig oppdatering i form av Counter-Strike 2.
- Werewolf
_________________ % man: why did you get a divorce? man:: Too many arguments.
24 Jun 2010 22:37
Haagen
for dåkker som har spillt cs nånn år så burd ikke det her vær nå sjokk. Valve er å blir noobs på updates. Og ja, det tar år og dag før de gidder og fikse det etter seg
25 Jun 2010 13:05
Berb
@ Werewolf: Æ vilj ha Counter strike 5 æ!
@ Haagen: Va ikke klar over det nei, følge itj med så my på ka valve helj på med.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum